2016. március 20., vasárnap

Elindult az EVOroad oldalam

Mivel sok körülöttem a változás ezért örömmel jelentem be, hogy ennek a blognak a folytatásaként elindult az új EVOroad online, motoros, magazin oldalunk. Természetesen folyamatosan dolgozunk még rajta de már láthatjátok élesben. Szeretem ezt a blogot és ahogy jeleztétek Ti is megkedveltétek. Sokaknak segítettem motort választani, vásárolni, tanácsot adni. Sajnos a blog lehetőségei igen szűkek ezért döntöttem úgy, hogy egy kicsit teljesebb felületen folytatom. Na meg persze új motorhoz új felület is dukál. Ne ijedjetek meg a hangnem ott is marad őszinte és alapos, az EVOroad is mindenről leírja mit tud és mit nem tud. Csak az új felületen könnyebb lesz fotó galériákat csinálnom, fórumoznunk kardinális kérdésekről, videókat ágyaznunk, sőt ha kedvet éreztek szerzőként is tudtok együtt dolgozni velünk, egy-egy téma, motor, felszerelés kapcsán. Rövidesen új és érdekes témákat boncolgatunk az új felületen. Már biztos, hogy tartós tesztre fogjuk a BMW R 1200 GS Adventure modelljét, ami ráadásul gyönyörű, egyedi EVOroad designt kapott. Touratech Budapest ként is megkezdjük a munkát a csepeli Öntöde utca 1. szám alatt található boltunkban, így számos Touratech termék is vallatóra lesz fogva. Reménykedem teljesebb, új felületem is szívetekbe zárjátok.
Találkozzunk az úton!

Nincsenek megjegyzések: